.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اعلام شد. لیست ۱۶ نفره شورای ائتلاف و جبهه پایداری برای دور دوم انتخابات منتشر شد
اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اعلام شد.(ادامه)
نماینده مردم مهاباد گفت: مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود. ماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
نماینده مردم مهاباد گفت: مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.(ادامه)
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و .... اعوجاج مدیریتی عامل ناکامی مازندران/ ضرورت ترمیم بافت مدیریتی استان !
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و ....(ادامه)
شاکری گفت: به‌دلیل همکاری نکردن بانک‌ها، دادن زمین رایگان به مردم برای اینکه خودشان اقدام به ساخت‌وساز کنند بهترین کار است. اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
شاکری گفت: به‌دلیل همکاری نکردن بانک‌ها، دادن زمین رایگان به مردم برای اینکه خودشان اقدام به ساخت‌وساز کنند بهترین کار است.(ادامه)
یک فعال سیاسی گفت: از 32 نامزد حاضر در میدان، 13 نفر از فهرست شانا، 11 نامزد مشترک از امنا و صبح امید و 7 نفر هم اختصاصی آنها هستند؛ به نظر می رسد ترکیبی از نامزدهای آنها انتخاب و به مجلس راه می یابند. ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
یک فعال سیاسی گفت: از 32 نامزد حاضر در میدان، 13 نفر از فهرست شانا، 11 نامزد مشترک از امنا و صبح امید و 7 نفر هم اختصاصی آنها هستند؛ به نظر می رسد ترکیبی از نامزدهای آنها انتخاب و به مجلس راه می یابند.(ادامه)
متن این نامه که به امضای جمعی از نمایندگان رسیده به شرح ذیل است: نامه اعتراضی نمایندگان مجلس به وزیر کشور+ جزئیات
متن این نامه که به امضای جمعی از نمایندگان رسیده به شرح ذیل است:(ادامه)
تبلیغات داوطلبان نمایندگی دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم از یک هفته قبل از تاریخ برگزاری انتخابات انجام خواهد شد. تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟
تبلیغات داوطلبان نمایندگی دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم از یک هفته قبل از تاریخ برگزاری انتخابات انجام خواهد شد.(ادامه)
تلاش ها برای انداختن قالیباف از کرسی ریاست مجلس شدت گرفته است؛ از یک سو تندروهایی از جنس نبویان، رسایی و ذوالنور و از سوی دیگر متکی که مورد حمایت شورای وحدت است. برخی نیز گرچه سکوت کرده اند اما بعید نیست در اندیشه فتح کرسی «شماره یک» مجلس دوازدهم باشند. جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم /همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!
تلاش ها برای انداختن قالیباف از کرسی ریاست مجلس شدت گرفته است؛ از یک سو تندروهایی از جنس نبویان، رسایی و ذوالنور و از سوی دیگر متکی که مورد حمایت شورای وحدت است. برخی نیز گرچه سکوت کرده اند اما بعید نیست در اندیشه فتح کرسی «شماره یک» مجلس دوازدهم باشند.(ادامه)
منتخب مجلس داوزدهم با تاکید بر ضرورت تحول در رویکردها و کاردکردهای مجلس دوازدهم، تصریح کرد: در مجلس در حوزه های شکلی و سخت افزای کار نیاز به تحول داریم. شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
منتخب مجلس داوزدهم با تاکید بر ضرورت تحول در رویکردها و کاردکردهای مجلس دوازدهم، تصریح کرد: در مجلس در حوزه های شکلی و سخت افزای کار نیاز به تحول داریم.(ادامه)
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به نظر می‌رسد که آخرین جمع‌بندی کمیسیون و امضایی که دوستان کردند بر مبنای تعطیلات روز شنبه است و احتمالا گزارش کمیسیون به عنوان تعطیلات روز شنبه به هیات و برای صحن ارسال خواهد شد. آخرین جمع‌بندی احتمالی کمیسیون اجتماعی توافق برای تعطیلی شنبه‌هاست
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به نظر می‌رسد که آخرین جمع‌بندی کمیسیون و امضایی که دوستان کردند بر مبنای تعطیلات روز شنبه است و احتمالا گزارش کمیسیون به عنوان تعطیلات روز شنبه به هیات و برای صحن ارسال خواهد شد.(ادامه)
«یوسف نوری» با بیان این‌که مازندران از مواهب طبیعی خاصی برخوردار است، گفت: در مورد مازندران انگاره غالبی که وجود دارد این است که طبیعت خاصی دارد. اما از این ظرفیت‌ها باید به خوبی استفاده کرد. استاندار جدید مازندران در اولین سخنرانی رسمی خود در مازندران چه گفت
«یوسف نوری» با بیان این‌که مازندران از مواهب طبیعی خاصی برخوردار است، گفت: در مورد مازندران انگاره غالبی که وجود دارد این است که طبیعت خاصی دارد. اما از این ظرفیت‌ها باید به خوبی استفاده کرد.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نخبگان ما گلایه دارند که دو وزیر در کابینه را داشته باشند، چراکه توقع داریم دو وزیر جهاد کشاورزی و وزیر ورزش حق اصلی مازندران است. برای انتخاب استاندار با مجمع نمایندگان مازندران هماهنگ نشد/ دو وزیر جهاد و رزش مازندرانی باشد
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نخبگان ما گلایه دارند که دو وزیر در کابینه را داشته باشند، چراکه توقع داریم دو وزیر جهاد کشاورزی و وزیر ورزش حق اصلی مازندران است.(ادامه)
شمال نیوز : استاندار جدید مازندران با بیان این که برای افزایش سرعت توسعه مازندران برنامه دارم، گفت: رونق گردشگری با حفظ جایگاه مهم کشاورزی در مازندران را به عنوان مهم‌ترین راهبرد برای کمک به توسعه این استان مد نظر دارم. یوسف نوری : برای توسعه مازندران برنامه دارم / خدمت به مردم دیار علویان افتخار است
شمال نیوز : استاندار جدید مازندران با بیان این که برای افزایش سرعت توسعه مازندران برنامه دارم، گفت: رونق گردشگری با حفظ جایگاه مهم کشاورزی در مازندران را به عنوان مهم‌ترین راهبرد برای کمک به توسعه این استان مد نظر دارم.(ادامه)
ونسا فریزر، نماینده دائم مالت در سازمان ملل متحد، حین سخنرانی ریاض منصور، همکار خود از فلسطین، نتوانست جلوی احساسات خود را بگیرد و گریه کرد. گریه نماینده مالت در سازمان ملل برای مردم فلسطین
ونسا فریزر، نماینده دائم مالت در سازمان ملل متحد، حین سخنرانی ریاض منصور، همکار خود از فلسطین، نتوانست جلوی احساسات خود را بگیرد و گریه کرد.(ادامه)
شمال نیوز : سید رمضان شجاعی کیاسری گفت : به یقین انتخاب جناب نوری که هیچ سنخیت اجرایی با استانداری مازندران ندارد صرفا بخاطر دلجویی از ایشان وحل مشکل بی پستی ایشان است نه حل مشکل استان و خدمت به مردم مازندران .... شجاعی کیاسری : انتخاب نوری به خاطر دلجویی و حل مشکل بی‌پستی او است / در آینده نتایج اسفبار مدیریت یوسف نوری را به وضوح خواهیددید !
شمال نیوز : سید رمضان شجاعی کیاسری گفت : به یقین انتخاب جناب نوری که هیچ سنخیت اجرایی با استانداری مازندران ندارد صرفا بخاطر دلجویی از ایشان وحل مشکل بی پستی ایشان است نه حل مشکل استان و خدمت به مردم مازندران ....(ادامه)
سیاستمداران و روسای احزاب پاکستان همزمان با سفر رسمی رئیس جمهور ایران به اسلام‌آباد، ضمن خوش آمدگویی تعهد خود را برای حمایت از توسعه روابط اعلام کردند. خوشامدگویی روسای احزاب پاکستان به آیت‌الله رئیسی؛ حمایت قوی از ایران
سیاستمداران و روسای احزاب پاکستان همزمان با سفر رسمی رئیس جمهور ایران به اسلام‌آباد، ضمن خوش آمدگویی تعهد خود را برای حمایت از توسعه روابط اعلام کردند.(ادامه)
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد.
استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید / یوسف نوری کیست؟
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد. (ادامه)
مقصد بعدی سید محمود حسینی پور نماینده عالی دولت در استان مازندران، پس از ۲۹ ماه حضور در ساختمان سفید استانداری مشخص شد. مقصد بعدی حسینی پور مشخص شد/ استاندار بعدی مازندران کیست؟
مقصد بعدی سید محمود حسینی پور نماینده عالی دولت در استان مازندران، پس از ۲۹ ماه حضور در ساختمان سفید استانداری مشخص شد.(ادامه)
 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بازار ارز و طلا از امروز با فروکش کردن تنش‌های سیاسی، آرام می‌شود.

پیش‌ گویی یک نماینده درباره قیمت دلار
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بازار ارز و طلا از امروز با فروکش کردن تنش‌های سیاسی، آرام می‌شود. (ادامه)
دارنده ۴ مدال طلای جهان و المپیک با قبول ۲ شکست پیاپی مقابل پدیده کشتی آمریکا، ناباورانه حضور در المپیک پاریس را از دست داد تا با خاطره‌ای تلخ از المپیک خداحافظی کند. دیوید تیلور المپیک پاریس را از دست داد!
دارنده ۴ مدال طلای جهان و المپیک با قبول ۲ شکست پیاپی مقابل پدیده کشتی آمریکا، ناباورانه حضور در المپیک پاریس را از دست داد تا با خاطره‌ای تلخ از المپیک خداحافظی کند.(ادامه)
عملیات وعده صادق دستاورد‌ها و ابعاد مختلفی دارد که رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرده است. عملیات وعده صادق چه دستاوردهایی داشت؟
عملیات وعده صادق دستاورد‌ها و ابعاد مختلفی دارد که رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرده است.(ادامه)
شمال نیوز: به نظر می رسد بیشترین دردسر در دور دوم انتخابات دوازدهم مجلس، متعلق به یاران قالیباف باشد. پیش‌بینی سهم متفاوت قالیباف در مرحله دوم انتخابات مجلس
شمال نیوز: به نظر می رسد بیشترین دردسر در دور دوم انتخابات دوازدهم مجلس، متعلق به یاران قالیباف باشد.(ادامه)
شمال نیوز : ویژگی مهمی که نمی توان در انتخابات پایتخت به راحتی و با اغماض از کنار آن گذشت، تنوع قومیتی، استانی و اقشاری نامزدها در تهران است و هر نامزد ضمن آنکه خودش را نماینده رسمی و آشکار حوزه انتخابیه تهران و سایر مناطق متمرکز استان تهران می داند، در عین حال خود را به اعتبار اقوام و .... سخنی هوشمندانه با مازندرانی های پایتخت پیرامون انتخاب و امتحانی سخت
شمال نیوز : ویژگی مهمی که نمی توان در انتخابات پایتخت به راحتی و با اغماض از کنار آن گذشت، تنوع قومیتی، استانی و اقشاری نامزدها در تهران است و هر نامزد ضمن آنکه خودش را نماینده رسمی و آشکار حوزه انتخابیه تهران و سایر مناطق متمرکز استان تهران می داند، در عین حال خود را به اعتبار اقوام و ....(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نظر ما تعطیلی پنج‌شنبه و جمعه است چون معتقد هستیم مناسک دینی، سبک زندگی و فرهنگ اسلامی ایران اقتضا می‌کند با درک درستی از ارزش زمانی و نگاه فرهنگی و اصالت دادن به بحث فرهنگ شاهد تعطیلی پنج‌شنبه و جمعه باشیم. تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل بانک‌ها نمی‌شود / تعطیلی نهادهای نظامی با تصمیم ستاد کل است
شمال نیوز : نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نظر ما تعطیلی پنج‌شنبه و جمعه است چون معتقد هستیم مناسک دینی، سبک زندگی و فرهنگ اسلامی ایران اقتضا می‌کند با درک درستی از ارزش زمانی و نگاه فرهنگی و اصالت دادن به بحث فرهنگ شاهد تعطیلی پنج‌شنبه و جمعه باشیم.(ادامه)
نمایندگان کشورهای مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل عصر یکشنبه به وقت محلی، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه در قالب عملیات نظامی «وعده صادق» از تشدید تنش ها در منطقه ابراز نگرانی کردند و خواستار خویشتنداری همه طرف ها شدند....(خبر)
(ادامه)
ایروانی گفت: عملیات جمهوری اسلامی ایران کاملاً در راستای اعمال حق ذاتی ما برای دفاع از خود انجام شد. سفیر ایران در جلسه سازمان ملل: پاسخ ما به اسرائیل لازم و متناسب بود
ایروانی گفت: عملیات جمهوری اسلامی ایران کاملاً در راستای اعمال حق ذاتی ما برای دفاع از خود انجام شد.(ادامه)
نمایندگان کشور‌های مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق از تشدید تنش‌ها در منطقه ابراز نگرانی کردند. کشور‌ها درباره پاسخ ایران به حمله اسرائیل در شورای امنیت چه گفتند؟
نمایندگان کشور‌های مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق از تشدید تنش‌ها در منطقه ابراز نگرانی کردند.(ادامه)
اخیراً نشست مشترک دولت و مجلس برگزار شد که برخی از منتخبان هم در آن جلسه حضور داشتند، اما تا این لحظه جلسه مجزایی بین منتخبان مجلس دوازدهم برگزار نشده است. آخرین وضعیت آرایش سیاسی مجلس دوازدهم
اخیراً نشست مشترک دولت و مجلس برگزار شد که برخی از منتخبان هم در آن جلسه حضور داشتند، اما تا این لحظه جلسه مجزایی بین منتخبان مجلس دوازدهم برگزار نشده است.(ادامه)
نماینده نجف‌آباد در مجلس با بیان اینکه قانون کاهش دوره سربازی و تعیین تکلیف مشمولان غایب باید حداکثر تا شهریور ماه اجرایی شود، گفت:آیین‌نامه‌های اجرایی این طرح باید تدوین شود تا در نیمه اول سال جاری (۱۴۰۳) اجرایی شود. قانون کاهش مدت سربازی تا شهریور ماه اجرایی می‌شود
نماینده نجف‌آباد در مجلس با بیان اینکه قانون کاهش دوره سربازی و تعیین تکلیف مشمولان غایب باید حداکثر تا شهریور ماه اجرایی شود، گفت:آیین‌نامه‌های اجرایی این طرح باید تدوین شود تا در نیمه اول سال جاری (۱۴۰۳) اجرایی شود.(ادامه)
تسنیم : نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برخی حرف از گفتگو با تروریست‌های جیش‌الظلم می‌زنند! یعنی با دشمنی که به خاک وطن و ناموس تعرض کرده گفتگو کنیم! در حالی که باید با متجاوزان به خاک ایران با اقتدار برخورد شود.‌ واکنش تند امام جمعه زاهدان به مذاکره با جیش‌الظلم
تسنیم : نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برخی حرف از گفتگو با تروریست‌های جیش‌الظلم می‌زنند! یعنی با دشمنی که به خاک وطن و ناموس تعرض کرده گفتگو کنیم! در حالی که باید با متجاوزان به خاک ایران با اقتدار برخورد شود.‌(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 502 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.485 seconds.